LPM na wattpad + trochę informacji

Witam!
Już prawie wakacje, do tego wkrótce zakończę moje drugie opowiadanie "Siatkówka to nie tylko sport", dlatego postaram się wrócić do tego opowiadania i zacząć pisać! Mam nadzieję, że będziecie czytać. I komentować.

Ma ktoś z Was może konto na Wattpad? Jest to taki serwis, gdzie najróżniejsi "pisarze-amatorzy" publikują swoje dzieła. Czasem dobre, czasem mniej. Dlatego dołączyłam tam i ja, jakiś czas temu.
Konto założyłam w styczniu i kilka miesięcy zastanawiałam się, czy coś dodać, czy może nie... Ale zdecydowałam się na publikację.
Na sam początek, po prologu i pierwszym rozdziale czyli 18/06/15 "Lot po marzenia" wpadło do listy "Opowiadanie" na 107 miejsce! Jak dla mnie jest to całkiem niezły wynik, bo opowiadań jest tam mnóstwo!
Cóż... Jeśli macie tam konto, liczę na wejścia i gwiazdki! I komentarze. :)



Jeżeli tylko macie ochotę i czas, zachęcam do zakładania tam kont i publikowania swoich dzieł, bo brak tam sportowych ff!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz